۱۳۹۲ بهمن ۱۹, شنبه

لکچر

قرار فردا یه لکچر بدم تو کلاس زبان. موضوع با خودمه. از جمعه داشتم فک می کردم که در مورد چی حرف بزنم. که حوصله بچه ها سر نره. دوسش داشته باشن براشون جذاب باشه دلشون بخواد در موردش حرف بزنن و همه گی توی بحث شرکت کنن. گفتم شنبه رفتم اداره یه سرچی می کنم سر فرصت.
یه لیست پیدا کردم از حدود 160 موضوع جالب برای بحث که بعضی هاشون واقعا جالب بودن. یکیشون این بود " فکر می کنید بدون خدا هم می تونید خوب باشید یا خوب باقی بمونید!!" یکی دیگه این بود که چطور میشه یه رابطه رو تا پایان مدیریت کرد؟ یا گفته بود سمبل  کارتونی عروسکی مورد علاقتون چیه؟ این آخریو نمی فهمیدم یعنی چی. رفتم سرچ کردم دیدم منظورش سمبل هایی که مثلا تو مسابقات ورزشی مثل المپیک ها یا جام جهانی باب میشن.
آخرش هیچ کدوم از این بالایی ها رو که گفتم انتخاب نکردم. اولی که واسه خودمم سخت بود بهش فک کنم چه برسه در موردش حرف بزنم. دومی هم اینقدر ایده های متفاوتی در موردش وجود داره که گفتم تو کلاس حتما دعوا میشه. آخری هم که چند کلمه بیشتر در موردش نمیشه حرف زد. آقایون کلاس هم حتما حوصله شون سر میره از عروسک و سمبل حرف زدن.
آن چیزی که دوست دارم فردا در موردش حرف بزنم اینه: آیا شما اهل نوشتن هستید و آیا وبلاگ دارین؟
ببینم چی میشه.

هیچ نظری موجود نیست: